Administrative Employee - nabídky práce v kategorii Obchod a prodej

« předchozí | Zobrazuji 1-8 z 8 výsledků | další »
Lidl Česká republika v.o.s. - Praha (před 11 hodinami)
Do našeho týmu na centrále společnosti na Praze 5 hledáme posilu do oddělení Organizace prodeje, tak neváhejte a přidejte se k nám. Vaše úkoly a pracovní náplň: administrativní a organizační podpora oddělení organizace prodeje samostatná příprava a zpracovávání podkladů, práce s interními systémy pravidelná spolupráce a komunikace s kolegy z centrály a logistických center podpora vedoucích projekt...
celý popis pracovní pozice
Ostrava Hledáte své první zaměstnání? Domluvíte se anglicky a německy? Zajímá vás oblast administrativy? Pak právě vás hledáme. Naším klientem je významná elektrotechnická společnost působící v České republice i v zahraničí. Pro ostravskou pobočku hledáme šikovného kandidáta/kandidátku na administrativní pozici s využitím německého jazyka. Náplň práce Budete se věnovat: jednoduché administrativě v...
celý popis pracovní pozice
Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s. EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste. Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezi...
celý popis pracovní pozice
Pro zahraniční výrobní společnost se sídlem na Jihlavsku hledáme šikovného referenta / tku nákupu a logistiky s dobrou němčinou. REFERENT BACK OFFICE - nákup a logistika s NĚMČINOU (Jihlavsko, m / ž) Lokalita: Vysočina, Jihlavsko Požadujeme: Jak si Vás představujeme? • Němčinu ovládáte na dobré komunikativní úrovni slovem i písmem (denní komunikace) • máte praxi v administrativě nebo obchodu / log...
celý popis pracovní pozice
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. - Praha (před 4 dny)
Pro našeho klienta, jednoho z předních dealerů značky IVECO, hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici Asistent/ka obchodu. Náplň práce: zabezpečuje administrativní servis, podporu prodeje prodejního oddělení zajišťuje péči o zákazníka připravuje a shromažďuje kompletní agendu vozidla před jeho předáním archivuje prodejní zakázky Požadavky: vzdělání SŠ praxe v administrativě výhodou uživatelská ...
celý popis pracovní pozice
Are you looking to start a new career? Do you enjoy international environment and friendly, modern workplace that embraces new developments in technology? WHAT WILL BE YOUR ROLE? Checking buying requests, analyzing and processing them in the system Supplier onboarding Processing of requisition Communication with users and suppliers via phone and email Identifying, sourcing and negotiating with pot...
celý popis pracovní pozice
ManpowerGroup s.r.o. - Hlavní město Praha(před 21 hodinami)
Become a part of a leading company in the chemical industry! For the Agricultural Solutions Business Unit in the region Central Europe that covers Central and Eastern Europe, Turkey and Iran we are currently looking for a CROP Manager Reporting to Head of Marketing of Central Europe Location Prague Salary according experience Start immediately or upon agreement Popis pozice Full marketing responsi...
celý popis pracovní pozice
ManpowerGroup s.r.o. - Prague(před 3 dny)
What could be better than participation in a unique, stable and long-term project related to quality improvement of passenger transportation all over the world? This role is an ideal choice for candidates with technical IT background and some experience in project management. Good time management skills and ability to negotiate effectively with suppliers is a must. Popis pozice Your Scope of Work ...
celý popis pracovní pozice
« předchozí | Zobrazuji 1-8 z 8 výsledků | další »
Získejte výsledky pouze pro: Obchod a prodejAdministrative Employee