Administrativní podpora - nabídky práce

« předchozí | Zobrazuji 1-18 z 18 výsledků | další »
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. - Praha (před 3 hodinami)
Pro našeho klienta, společnost, která je zaměřena na vnitrostátní i mezinárodní přepravu a logistiku, hledáme vhodné kandidáty na pozici: Administrativní podpora obchodního oddělení. podpora obchodního týmu týmová spolupráce s obchodníkem práce s firemní klientelou – databáze správa denních reportů telemarketing a další administrativa telefonický kontakt se stávajícím i potenciálními zákazníky, do...
celý popis pracovní pozice
Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spo...
celý popis pracovní pozice
Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spo...
celý popis pracovní pozice
ManpowerGroup s.r.o. - Praha 4(před 3 hodinami)
Hledáte různorodou práci v administrativě, back office spojenou s obchodem? Rozhodně se nebudete nudit - čeká vás kontakt s klienty, ale také administrativní úkony, které vyžadují velkou pečlivost a spolehlivost. Nebudete v kontaktu jen s klienty, ale jedním z úkolů bude i interní podpora obchodníkům. Popis pozice Co Vás bude čekat? Vaším hlavním úkolem bude pomáhat a řešit podněty od našich zákaz...
celý popis pracovní pozice
Praha Náplň práce Co tato pozice obnáší? Jedná se o odpovědnou a samostatnou práci při které se budete podílet na společných výsledcích obchodního týmu Díky podpoře poradců při procesu řízení vztahů se zákazníky pomůžete efektivně zpracovat potřeby mezinárodních klientů Budete mít možnost komunikovat s klienty a poskytovat jim nezbytné informace o komerčním vztahu Spolupracovat s různými útvary ba...
celý popis pracovní pozice
Pro zahraniční společnost v Písku hledáme zkušenou, sympatickou a komunikativní posilu na pozici Asistent/-ka managementu společnosti. Pokud máte velmi dobrou znalost AJ, jste časově flexibilní, máte velmi dobré organizační a komunikační dovednosti, pak je tato pozice vhodná právě pro Vás! :-) Nástup: ihned nebo dohodou Místo výkonu práce: Písek Popis pozice - osobní asistence managementu společno...
celý popis pracovní pozice
ManpowerGroup s.r.o. - Praha (před 3 hodinami)
HLEDÁ SE ŠIKOVNÁ A PŘÁTELSKÁ TÝMOVÁ ASISTENTKA! Máš rád/a práci v administrativě? Dokážeš si zorganizovat práci a dotáhnout věci do konce? Si přátelský/á a máš rád/a práci v týmu? Pokud ano, pak hledáme právě Tebe! Staň se součástí mezinárodní společnosti poskytující auditorské, daňové a poradenské služby. Popis pozice • Administrativní podpora • Organizační podpora • Správa kalendáře • Domlouvaní...
celý popis pracovní pozice
ManpowerGroup s.r.o. - Hlavní město Praha(před 3 hodinami)
Chceš nastartovat svou kariéru v HR? Máš AJ a NJ na komunikativní úrovni? Tak neváhaj a staň se součástí HR týmu v úspěšné švýcarské společnosti poskytující IT služby a řešení v oblasti engineeringu. Popis pozice - Administrativní podpora HR oddělení - Příprava dokumentů - HR reporting nadřízenému - Příprava onboardingů/offboardingů - Podpora zaměstnanců (poskytování informací, poradenství) - Spol...
celý popis pracovní pozice
mBlue Czech, s.r.o. - Praha (před 5 dny)
Hledáme nového kolegu/kolegyni do týmu specializované advokátní kanceláře v centru Prahy. Jedná se o rodinnou společnost sdružující tým odborníků v mnoha oblastech práva s dlouholetými zkušenostmi z mezinárodního a lokálního právního prostředí. Respektující tradice společenské hodnoty v přátelském prostředí. Co Vás u nás čeká? Pracovní doba 9:00 – 18:00h – celofiremní hodinová pauza na oběd Admini...
celý popis pracovní pozice
Pro našeho Data protection officera hledáme asistentku, která vezme pevně do svých rukou administrativu spojenou s ochranou osobních údajů a zároveň bude komunikovat jak s klienty, tak se všemi odděleními v rámci pojišťovny. Důležitá je předchozí zkušenost z pojišťovnictví, znalosti ohledně problematiky GDPR jsme připraveni Vám předat formou interních i externích kurzů. Co budete mít na starosti: ...
celý popis pracovní pozice
Do našeho týmu hledáme nového kolegu nebo novou kolegyni na pozici Asistent/ka interního auditu. Náplň práce: administrativní a organizační podpora oddělení sestavování pravidelných reportů pro vedení společnosti komunikace s kolegy na centrále společnosti v Německu účast na mezinárodních projektech podpora při zpracování interních auditů správa interních systémů (Audimex) správa úloh a sledování ...
celý popis pracovní pozice
ManpowerGroup s.r.o. - Praha (před 3 hodinami)
Staňte se součástí přední světové chemické společnosti, u které se hospodářský úspěch snoubí s ochranou životního prostředí a společenskou odpovědností. Popis pozice Administrativní podpora 2 manažerů (jednatele ČR a vice presidenta pro oblast střední a východní Evropy) Plánovaní jejich kalendářů a hlídaní důležitých termínů Příprava meetingů Organizace služebních cest (rezervace letenek, ubytován...
celý popis pracovní pozice
Pro společnost zabývající se servisem spotřební elektroniky významných světových výrobců, hledáme nové kolegy do týmu logistiky. Díky kvalitě svých služeb a na základě proaktivního přístupu k zákazníkům se společnost PEGATRON zařadila mezi TOP IT společnosti na trhu. Stejným způsobem přistupují i ke svým zaměstnancům. V rámci práce v PEGATRONu dostanete možnost rozvinout své nadání, ale i nastarto...
celý popis pracovní pozice
ManpowerGroup s.r.o. - Praha 2 (zveřejněno včera)
Máte ambici získat práci v oblasti administrativy a chcete pracovat pro mezinárodní společnost v centru Prahy? Nabízíme pracovní pozici Asistent/ka pro obchodní tým: Popis pozice Jak vypadá pracovní den - co vše obnáší? - administrativní činnosti jako kontrola objednávek, vyřizování reklamací - kontrola kontraktů, aktualizace cen na našich internetových stránkách - emailová a telefonická komunikac...
celý popis pracovní pozice
At thyssenkrupp we have more than 155,000 employees in nearly 80 countries and annual sales of € 43 billion. We are active in automotive engineering logistics, plant technology, steel production, elevator manufacturing and much more. We work in large and small businesses all around the world - but we always work together. We have over 200 years of experience in industry and the latest cutting-edge...
celý popis pracovní pozice
Barlett & Cenbright s.r.o. - Mělník, Mladá Boleslav, Nymburk, Praha-východ, Praha-západ, Příbram, Rakovník(před 2 dny)
Náplň práce: zajišťování procesu vystavování faktur zákazníkům včetně jejich kontroly a zpracování, příprava přiznání k DPH, kontrolního a souhrnného hlášení na měsíční bázi, příprava hlášení o srážkové dani na měsíční bázi, příprava přiznání k dani z příjmů právnických osob na roční bázi, role kontaktní osoby pro Finanční úřad v případě potřeby, příprava cash flow reportu na týdenní bázi, příprav...
celý popis pracovní pozice
Barlett & Cenbright s.r.o. - Kutná Hora, Mělník, Mladá Boleslav, Nymburk, Praha-východ, Praha-západ, Příbram, Rakovník(před 2 dny)
Náplň práce: pořizování a účtování účetních dokladů, administrativní podpora při auditu a ad hoc analýzách, komunikace s externími institucemi, spolupráce při měsíční uzávěrce a skupinovém reportingu, komunikace s dodavateli či odběrateli v případě nesouladu účetních dokumentů či plateb, komunikace s nákupním a prodejním oddělením či controllingem, vyhledávání nových příležitostí ke zlepšení proce...
celý popis pracovní pozice
Náplň práce: Společnost DIMAR CZ hledá pro svého zahraničního klienta pracovníka/ci na pozici "Back Office Asistent/ka" Pracovní náplň: • obsluha zákaznické infolinky (vyřizování příchozích telefonních hovorů a emailová komunikace) • telefonická komunikace s klienty, s vedením společnosti v Holandsku • vyřizování objednávek a reklamací ve spolupráci s centrálou v Holandsku • administrativní podpor...
celý popis pracovní pozice
« předchozí | Zobrazuji 1-18 z 18 výsledků | další »