Administrativní podpora - nabídky práce

« předchozí | Zobrazuji 1-17 z 17 výsledků | další »
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. - Praha (před 4 dny)
Pro našeho klienta, společnost, která působí na českém trhu v oblasti financí, poskytující spotřebitelské půjčky, hledáme vhodné kandidáty/kandidátky na pozici Administrativní pracovník/ce. Pracovní náplň: podpora obchodního oddělení (manažerů i obchodních zástupců) spravování agendy obchodních zástupců v interním systému zpracování dotazů/požadavků zákazníků vydávání a přijímání zálohy a vedení s...
celý popis pracovní pozice
Co bude náplní Vaší práce? Uvítání klienta, zjištění účelu návštěvy a pomoc s orientací v pobočce Podávání základních informací klientům Přebírání platebních příkazů a předávání k dalšímu zpracování Pomoc klientům při používání giroboxu Pomoc při balení a odesílání zásilek klientům KB Podpora bankovních poradců Co od Vás očekáváme? Středoškolské vzdělání Znalost AJ Znalost práce s PC podmínkou (MS...
celý popis pracovní pozice
mBlue Czech, s.r.o. - Praha (před 3 dny)
Hledáme novou kolegyni do úspěšné české firmy, která je předním provozovatelem kogeneračních jednotek. Jedná se o rodinnou společnost sdružující tým odborníků v mnoha oblastech – projektanti, technici, obchodníci. Respektující tradice a společenské hodnoty v přátelském prostředí. Na co se můžete těšit? Rozmanitá a pestrá práce. Budete spravovat kalendář a poštu jednatele společnosti, domlouvat sch...
celý popis pracovní pozice
ANECT a.s. - Praha (před 3 dny)
Co v ANECTu umíme? Jsme předním dodavatelem v oblasti informačních a komunikačních technologií, nebojíme se virtualizace ani výstavby velkých počítačových sítí a navíc vás můžeme videokonferencí propojit s celým světem. To vše s vysokou orientací na ochranu a bezpečnost dat. Žádný zákazník pro nás není příliš malý a žádná výzva neporazitelná. Máme desítky odborníků, kteří se neustále vzdělávají, a...
celý popis pracovní pozice
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. - Praha (před 2 dny)
Pro našeho klienta, společnost, patřící mezi přední světové výrobce stavební mechanizace, hledáme vhodné kandidáty na pozici: Asistentka obchodního oddělení pro středisko Praha Náplň práce: Komunikace se zákazníky a výrobními závody Podpora obchodních zástupců Zpracování nabídek a kupních smluv Objednávání zboží Podpora marketingu Další obvyklé administrativní činnosti obchodního oddělení Požaduje...
celý popis pracovní pozice
Koho hledáme? Proaktivní, přátelskou, pozitivně naladěnou a pečlivou kolegyni/kolegu, která(ý) má chuť pracovat a učit se novým věcem. Co bude Vaší náplní práce? Administrativní podpora vedení a týmu korporátního bankovnictví Zajišťování činností v oblasti komunikace a organizace Příprava prezentací Zajištění pravidelné podpory týmu v oblasti denního plánování aktivit a schůzek Zajištění podpory p...
celý popis pracovní pozice
Consulta HR s.r.o. - Praha 4(před 6 dny)
Pro českou pobočku mezinárodní FMCG společnosti hledáme vhodného kandidáta / tku na pozici referent / ka obchodního oddělení. OBCHODNÍ REFERENT/KA - Praha 4 Lokalita: Praha 4 Požadujeme: • alespoň 1 rok praxe na pozici referentky obchodu / zákaznického servisu • středně pokročilá znalost angličtiny slovem i písmem (komunikace se zahraniční centrálou) • výborná znalost práce s MS Office • samostatn...
celý popis pracovní pozice
Komerční banka, a.s. - 11407, Praha (před 4 hodinami)
Koho hledáme? Proaktivní, přátelskou, pozitivně naladěnou a pečlivou kolegyni/kolegu, která(ý) má chuť pracovat a učit se novým věcem. Místo výkonu práce Václavské náměstí, Praha. Pracovní náplň Zajištění chodu sekretariátu úseku Podpora vedení úseku Sjednávání schůzek a kontrola kalendářů vedení úseku Administrativní činnost (pošta, cestovní příkazy, podklady pro vzdělávací akce, IT požadavky, vy...
celý popis pracovní pozice
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. - Praha (před 2 dny)
Pro našeho klienta, společnost dodávajícího chladící jednotky, tepelná čerpadla, jednotky fancoil, VZT jednotky, absorpční jednotky, klimatizace a koncové elementy, hledáme vhodné kandidáty na pozici Koordinátor servisu. Náplň práce: Plánování servisních zásahů techniků v terénu Příprava náhradních dílů pro servisní techniky Správa EHS Administrativní podpora servisního oddělení Požadujeme: SŠ vzd...
celý popis pracovní pozice
Praha Pro našeho klienta, jednoho z největších prodejců nábytku a bytových doplňků v Evropě, hledáme do týmu motivovaného kolegu/kolegyni na pozici Náplň práce Administrativní podpora nákupčího Vypracování seznamu a aktualizace sortimentu Zpracování podkladů pro založení nových výrobků do systému Komunikace s dodavateli Zpracování statistik a reportů Požadujeme SŠ/VŠ vzdělání Znalost MS Office Kom...
celý popis pracovní pozice
Brokerjet České spořitelny je součástí finanční skupiny České spořitelny, v současné době v likvidaci, a hledá Office managera na dlouhodobější spolupráci. Pracovní náplň: organizování chodu společnosti po administrativní stránce podpora a koordinace agendy pro management evidence pošty zajištění výběru datových schránek a distribuce přijatých zpráv poskytování organizačního, technického a adminis...
celý popis pracovní pozice
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. - Praha (před 3 dny)
Pro našeho klienta, společnost, která je odborníkem v oblasti klimatizace, větrání, slunolamů a systémů pro odvod tepla a kouře, hledáme zajímavé kandidáty na pozici Project manager TZB / speciální aplikace vzduchotechniky. Náplň práce: Komunikace se zákazníky a subdodavateli, obchodní a technická podpora projektů TZB Příprava projektů a realizací, technické konzultace Zpracování podkladů pro real...
celý popis pracovní pozice
Svět se mění jen proto, že vy sami ho měníte. Budoucnost jste vy. Komerční banka, a.s., která je součástí skupiny Société Générale, do svého týmu pobočky v Příbrami hledá brigádníka/ci (na základě sjednání Dohody o pracovní činnosti) na pozici : Welcome officer. Co bude patřit mezi Vaše klíčové činnosti? Administrativní podpora obchodního procesu. Vedení evidence a manipulace s platebními kartami,...
celý popis pracovní pozice
Náplň práce: AUTO-KLIMA Bohemia s. r. o. nám. T. G. Masaryka 4 690 02 Břeclav Obchodní zástupce / prodejce Náplň práce: • aktivní získávání nových zákazníků na celém území ČR (práce 80 % v terénu, 20 % administrativa) • upevňování pozice firmy na trhu • řešení obchodních případů (nabídky, objednávky) • administrativní zabezpečení obchodních vztahů • podpora prodeje, propagace, účast na výstavách (...
celý popis pracovní pozice
Zajímá Tě oblast lidských zdrojů? Chceš se stát skvělým personalistou? Chceš se učit od nejlepších? Pošli mi svůj životopis! Co bude náplní Tvé práce? Administrativní podpora personálního oddělení Vedení HR projektů Spolupráce s personálními a pracovními agenturami Podílení se na náboru nových zaměstnanců Co Ti na pozici nabízíme? Zázemí mezinárodně působící společnosti Skvělou šéfovou, která Tě z...
celý popis pracovní pozice
At thyssenkrupp we have more than 155,000 employees in nearly 80 countries and annual sales of € 43 billion. We are active in automotive engineering logistics, plant technology, steel production, elevator manufacturing and much more. We work in large and small businesses all around the world - but we always work together. We have over 200 years of experience in industry and the latest cutting-edge...
celý popis pracovní pozice
Náplň práce: Společnost Garsys s.r.o. přijme Referent přípravy výroby a vývoje 1. Administrativní podpora výrobního a vývojového oddělení 2. Spoluvytváření časových snímků z hlediska plánovaní výroby 3. Zabezpečení průvodní dokumentace k výrobě (štítky, návody apod.) 4. Spolupráce s oddělením vývoje ve věci: vytváření kusovníků, zpracování kalkulace, tvoření technických zápisů. 5. denní spolupráce...
celý popis pracovní pozice
« předchozí | Zobrazuji 1-17 z 17 výsledků | další »