Administrativní pracovník - nabídky práce

« předchozí | Zobrazuji 1-8 z 8 výsledků | další »
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. - Praha (zveřejněno včera)
Pro našeho klienta, společnost, která se více než 90 let zabývá správou nemovitostí, v současné době hledáme vhodné kandidáty na pozici Fakturant-ka/Administrativní pracovník-pracovnice. Náplň práce: účtování dodavatelských/odběratelských faktur, pokladních dokladů a interních dokladů evidence majetku - zařazení, odpisy, vyřazení závěrkové práce, měsíční/roční Rekonciliace rozvahových účtů na měsí...
celý popis pracovní pozice
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. - Brno (před 2 dny)
Pro našeho klienta, firmu pomáhající ostatním dobře našlápnutým společnostem se rozjet a prosadit se na trhu a spolupracující s mnoha investičními firmami, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní pracovník/pracovnice. Náplň práce: telefonická a on-line komunikace s klienty a interními i externími spolupracovníky odpovídání na dotazy aktuálních i budoucích klientů o firemních produktech ...
celý popis pracovní pozice
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. - Praha (před 6 dny)
Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá profesionální správou nemovitostí, rezidenčních domů a kancelářských budov, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní pracovník evidence plateb. Náplň práce: Zadávání nových objektů do interního systému Tvorba předpisů pro vlastníky Evidence vlastníků včetně změn vlastnictví Evidence platební morálky vlastníků Upomínání dlužných položek Stah...
celý popis pracovní pozice
ManpowerGroup s.r.o. - Praha 10 Štěrboholy(před 4 dny)
Máš zkušenosti s administrativou (alespoň brigádně) a baví Tě kancelářská práce? Jsi komunikativní a dokážeš jednat na úrovni ve všech situacích? Mezi Tvé přednosti patří pečlivost a spolehlivost, dorozumíš se anglicky (výhodou)? Pak nám dej o sobě vědět! Těšíme se na Vaše reakce. Popis pozice Podpora obchodního týmu - administrativní úkony. Spravovat agendu obchodních zástupců v interním systému....
celý popis pracovní pozice
Hledáš práci administrativního charakteru, která ti pomůže nastartovat kariéru? Ovládáš němčinu a chceš se v ní i nadále rozvíjet? Oceníš možnost pracovat z domova? Pošli nám své CV! Popis pozice Jaké úkoly na tebe čekají? - komunikace se zahraničním zákazníkem - aktualizace údajů, ověřování dat, kontrola faktur - zpracovávání reportů pro klienta - spolupráce s jinými odděleními dle potřeby Profil...
celý popis pracovní pozice
Popis pozice Pro mezinárodní společnost obsazujeme pozici do administrativy na oddělení logistiky, s využitím anglického jazyka. Čeká Vás práce s bezva partou lidí, v moderních kancelářích, s dobrou dostupností Z Chrudimi, Čáslavi i Pardubic. Náplň práce: - administrativa spojená s párováním faktur, kontrolou bankovních výpisů atd. - převážně písemná komunikace s kolegy ve VB - zadávání dat do sys...
celý popis pracovní pozice
Jste komunikativní a je Vám bližší servis než obchod? Máte chuť učit se novým věcem? Pak hledáme právě Vás! Staňte se součástí týmu Komerční banky, držitele aktuálních ocenění Banka roku 2017 a TOP zaměstnavatel 2018. Budoucnost jste vy. Co budete dělat? Budete zajišťovat administrativní podporu bankovním poradcům Budete obsluhovat bezpečnostní schránky, vést evidenci platebních karet na pobočce a...
celý popis pracovní pozice
7152; JIHLAVA Pracovníky zákaznického a třídícího centra hledá logistická, a spediční firma na Jihlavsku pro oddělení péče o zákazníka a přepravu zásilek -náplň práce: -možnost administrativní i fyzické práce při zajišťování zakázek a péče o zákazníka -přijímání a vykládání balíků z nákladového prostoru -komunikace se zákazníky -obsluhuje pracoviště, kde se balíky váží a skenují do počítače -zajiš...
celý popis pracovní pozice
« předchozí | Zobrazuji 1-8 z 8 výsledků | další »