Nabídky práce v kategorii Administrativa a organizace

« předchozí | Zobrazuji 1-5 z 5 výsledků | další »
Are you looking to start a new career? Do you enjoy international environment and friendly, modern workplace that embraces new developments in technology? WHAT WILL BE YOUR ROLE? Checking buying requests, analyzing and processing them in the system Supplier onboarding Processing of requisition Communication with users and suppliers via phone and email Identifying, sourcing and negotiating with pot...
celý popis pracovní pozice
Jste komunikativní osoba s technickým zaměřením? Umíte anglicky a vyznáte se v kvalitě ve výrobním prostředí? Tak to hledáme právě Vás! Popis pozice komunikace se zákazníky a řešení reklamací a případných kvalitativních problémů sistence při plnění výrobků u zákazníka a zajištění zpětné vazby do závodu pravidelné návštěvy zákazníků v ČR a Německu za účelem zlepšování kvality přezkoumání požadavků ...
celý popis pracovní pozice
ManpowerGroup s.r.o. - celá ČR(před 2 dny)
We are looking for new members to join a help desk team of our very important client in Brno, Czech Republic. Don't miss your chance and send us your CV! Popis pozice What is it about? Monday to Friday work, 8-hours long shifts between the noon 12 o'clock and 8 AM (afternoon, evening and night shifts) you will be answering the incoming phone calls from the customers of the company and trying to he...
celý popis pracovní pozice
Jste pozitivní a umíte s sebou strhnout i ostatní? Na této pozici zodpovídáte za plnění ekonomických cílů prodejny a plánujete směny až 50 zaměstnancům. Staňte se součástí týmu! Vaše úkoly a pracovní náplň: zodpovědnost za plnění ekonomických cílů prodejny plánování směn zaměstnanců (tým až o 50 lidech) řízení jednotlivé směny kontrola provozních procesů a denních činností nastavení potřebných opa...
celý popis pracovní pozice
We are looking for new member of our Finance team. Great opportunity for students ! In this role you will act as part of FP&A Cost management team. You will be in charge of order and invoice management within the IT Centre, it means to process the purchase requests and orders, processing of invoices in line with financial procedures in the company, mapping of invoices to proper financial categorie...
celý popis pracovní pozice
« předchozí | Zobrazuji 1-5 z 5 výsledků | další »
Získejte výsledky pouze pro: Administrativa a organizaceKarlovarský kraj