Nabídky práce v kategorii Administrativa a organizace

« předchozí | Zobrazuji 1-5 z 5 výsledků | další »
Jste přirozený vůdčí typ? Máte rádi všechno výborně naplánované a zorganizované? Máte praxi na vedoucí pozici v automotive? Pokud k tomu všemu ještě hovoříte plynule německy i anglicky, vypadá to, že je tato nabídka právě pro Vás! Pro zajímavou firmu působící v automotive hledáme zajímavé kandidáty na pozici PROJEKTOVÝ MANAŽER Popis pozice - komplexní příprava a řízení projektů v rámci vývoje urči...
celý popis pracovní pozice
ManpowerGroup s.r.o. - celá ČR(zveřejněno včera)
We are looking for new members to join a help desk team of our very important client in Brno, Czech Republic. Don't miss your chance and send us your CV! Popis pozice What is it about? Monday to Friday work, 8-hours long shifts between the noon 12 o'clock and 8 AM (afternoon, evening and night shifts) you will be answering the incoming phone calls from the customers of the company and trying to he...
celý popis pracovní pozice
Náplň práce: vedení týmu účetních motivace, hodnocení, rozvoj zaměstnanců zodpovědnost za správné fungování nastavených procesů ve finanční účtárně komplexní znalost oblasti finančního účetnictví zodpovědnost za správné a včasné provedení uzávěrek příprava podkladů pro audity, úzká spolupráce s auditory Požadujeme: - SŠ / VŠ vzdělání ekonomického směru - velmi dobrá znalost českého daňového systém...
celý popis pracovní pozice
Máte duši cílevědomého obchodníka s tahem na branku a citem pro oblast financi? V tom případě jste ten pravý člověk pro nás! Co Vás čeká: • Denní komunikace s klienty • Administrativa kolem sepisování a vyřizování žádostí • Přísun kontaktů z centrály a zároveň budování vlastního klientského kmene • Nejedná se o finanční poradenství! Nabízíme: • Samostatnou a zajímavou práci • Flexibilní pracovní d...
celý popis pracovní pozice
We are looking for new member of our Finance team. Great opportunity for students ! In this role you will act as part of FP&A Cost management team. You will be in charge of order and invoice management within the IT Centre, it means to process the purchase requests and orders, processing of invoices in line with financial procedures in the company, mapping of invoices to proper financial categorie...
celý popis pracovní pozice
« předchozí | Zobrazuji 1-5 z 5 výsledků | další »
Získejte výsledky pouze pro: Administrativa a organizaceLiberecký kraj