Výběr
    • Remove Selection Středočeský kraj
        • Remove Selection Administrativa a organizace
                        Upřesnit hledání
                        Okruh
                        Datum zveřejnění
                        Obor
                        Profese
                        Profesní úroveň
                        Vzdělání
                        Typ nabídky
                        Společnosti
                        Názvy pracovních pozic

                        Nabídky práce v kategorii Administrativa a organizace

                        « předchozí | Zobrazuji 1-15 z 15 výsledků | další »
                        Pro naše logistické centrum v Brandýse nad Labem hledáme odborníka či odbornici v oblasti stavebnictví, který/á převezme odpovědnost za vedení a řízení stavebních projektů. Náplň práce: péče o veškeré stavebně technické záležitosti nově připravovaných a existujících staveb kompletní vedení a řízení projektů od výběru projektanta až po předání díla účast na jednání s developery, projektanty, úřady,...
                        celý popis pracovní pozice
                        Pro našeho klienta, autorizovaného dealera značky Mercedes-Benz, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistentka servisu značky Mercedes-Benz. Náplň práce: administrativa související s provozem servisního oddělení osobní i telefonický kontakt se zákazníkem komunikace s dodavateli a subdodavateli vyřizování a zpracování korespondence servisu Požadujeme: minimálně středoškolské vzdělání ukončené matur...
                        celý popis pracovní pozice
                        ManpowerGroup s.r.o. - celá ČR(zveřejněno včera)
                        We are looking for new members to join a help desk team of our very important client in Brno, Czech Republic. Don't miss your chance and send us your CV! Popis pozice What is it about? Monday to Friday work, 8-hours long shifts between the noon 12 o'clock and 8 AM (afternoon, evening and night shifts) you will be answering the incoming phone calls from the customers of the company and trying to he...
                        celý popis pracovní pozice
                        Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spo...
                        celý popis pracovní pozice
                        Náplň práce: Referent oddělení správy projektů a veřejných zakázek Požadujeme: • středoškolské vzdělání ekonomického zaměření (administrativa) • perfektní ovládání práce na PC (MS office apod.) • částečnou znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů a s tím související znalost ovládání profilu zadavatele a věstníku veřejných zakázek Ministerstva pro m...
                        celý popis pracovní pozice
                        Popis pozice Pro výrobní společnost, sídlící na Dobříši hledáme šikovné muže i ženy na pozici fakturant/-ka. Vaší náplní práce bude zadávání faktur do systému ORACLE a komunikace s dodavateli ohledně faktur. Místo výkonu práce: Dobříš Pracovní doba: PO - PÁ ( 8- hod směny ) Nástup ideálně ihned nebo po Novém roce. Profil kandidáta - zkušenosti na obdobné pozici výhodou, nikoliv podmínkou - Znalost...
                        celý popis pracovní pozice
                        Chcete být pánem svého času a dobře si vydělat? Chcete pracovat z kanceláře a komunikovat s klienty? Čtěte dál! Náplň práce - jednoduchá komunikace s žadateli o úvěr, zjištění jejich požadavků - zpracovávání požadavků, následné vyhodnocení a určení optimálního řešení pro klienta - komplementace potřebných dokumentů, podpis smlouvy - péče o stávající klientský kmen i nově získané klienty - vhodné i...
                        celý popis pracovní pozice
                        Máte duši cílevědomého obchodníka s tahem na branku a citem pro oblast financi? V tom případě jste ten pravý člověk pro nás! Co Vás čeká: • Denní komunikace s klienty • Administrativa kolem sepisování a vyřizování žádostí • Přísun kontaktů z centrály a zároveň budování vlastního klientského kmene • Nejedná se o finanční poradenství! Nabízíme: • Samostatnou a zajímavou práci • Flexibilní pracovní d...
                        celý popis pracovní pozice
                        Pro našeho klienta, společnost, která svým zákazníkům dodává kvalitní a úsporné LED osvětlení, hledáme zajímavého kandidáta/ku na pozici Obchodní referent/ka. Pozice je vhodná i pro absolventy. Náplň práce: Zpracování zakázek v interním systému Telefonický a e-mailový kontakt se zákazníky, výrobou Komunikace s dopravními společnosti a kontrola stavu dopravy Kompletace faktur a opravných daňových d...
                        celý popis pracovní pozice
                        Pro globální firmu se zastoupením po celém světě hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici „Specialista zpracování objednávek" pro pobočku v Kralupech. Máte ekonomické vzdělání a zkušenosti na podobné pozici? Znáte SAP a nedělá Vám problém denní komunikace v angličtině? Tak to se budu těšit na Váš životopis! Popis pozice Hlavní náplní práce je starost o objednávku průmyslových čerpadel od začátku...
                        celý popis pracovní pozice
                        Pracujte v týmu úspěšných consultantů pro ManpowerGroup! Jsme jedničkou na trhu personálních agentur! U nás Vás čeká práce, při které budete v neustálé komunikaci s kandidáty! Baví Vás náročné výzvy, nábor zaměstnanců, každodenní telefonická a mailová komunikace? Jste samostatná, asertivní a přátelská osobnost? Pak právě Vás hledáme! Do našeho úspěšného týmu hledáme šikovného/ou kandidáta/ku, kter...
                        celý popis pracovní pozice
                        6928; VELKÁ BÍTEŠ Bezpečnostního technika hledá strojírenská výrobní společnost ve Velké Bíteši -pracovní náplň: -zodpovědnost za dodržování legislativy v oblasti BOZP a PO -koordinace odstraňování zjištěných závad a doporučení nápravných technických opatření -identifikace rizik včetně realizace nápravných opatření, kategorizace prací -školící činnost – vlastní zaměstnanci i externí subjekty (nást...
                        celý popis pracovní pozice
                        We are looking for new member of our Finance team. Great opportunity for students ! In this role you will act as part of FP&A Cost management team. You will be in charge of order and invoice management within the IT Centre, it means to process the purchase requests and orders, processing of invoices in line with financial procedures in the company, mapping of invoices to proper financial categorie...
                        celý popis pracovní pozice
                        Pro našeho klienta, město ve Středočeském kraji, hledáme vhodného kandidáta na pozici Referent/ka výstavby a údržby Odboru správy majetku. Náplň práce: zajišťování a realizace stavebních investic a údržby majetku města Požadujeme: státní občan ČR, popř. cizí státní příslušník s trvalým pobytem na území ČR způsobilost k právním úkonům morální a trestní bezúhonnost vysokoškolské vzdělání nebo středo...
                        celý popis pracovní pozice
                        Významná zahraniční společnost hledá vhodné kandidáty/ky na pozici: ASISTENT/KA PRODEJE - Průhonice - Čestlice Lokalita: Průhonice - Čestlice Požadujeme: ÚSO/SŠ/VŠ praxe na podobné pozici na podejně - podmínkou je praxe v prodeji textilu dynamická, komunikativní a reprezentatvní osobnost. Náplň práce: aktivní prodej na prodejně - jedná se o luxusní značkové textilní zboží vyřizování objednávek, me...
                        celý popis pracovní pozice
                        « předchozí | Zobrazuji 1-15 z 15 výsledků | další »
                        Získejte výsledky pouze pro: Administrativa a organizaceStředočeský kraj